دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 28 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بانک اطلاعات فراساحل

نام شرکت شــــرکت آسیـــاژولــه
زمینه فعالیت تولید کننده و تامین کننده انواع روانکارهای صنعتی
وب سایت http://www.asiajuleh.com/
پست الکترونیک info@asiajuleh.com
شماره تماس 041-35544872
شماره فکس 041-35538475
آدرس تبریز، چهارراه باغشمال، كوی استاد شهريار پلاك 15
توضیحات

شرکت آسیاژوله در سال 1372 شمسی با حضور جمعی از متخصصین باسابقه صنایع کشور تاسیس شده و با بهره جویی از آخرین اطلاعات روز دنیا، پشتکار متخصصین مجرب و تلاش ارزشمند مسئولین فنی و اجرایی خود توانسته است تاکنون بيش از 50 نوع گريس مختلف با دمای كاربرد از    C ° - 30 الی C ° 1100 را فرموله، تولید و به صنايع کشور ارائه نمايد. شرکت آسیاژوله از همان ابتدا با توجه به کیفیت بالا و توانایی کمّی تولید به سرعت جایگاه خود را در صنایع مادر از جمله فولاد، ذوب آهن، نورد، سیمان و سایر صنایع به تثبیت رسانده است.

شرکت آسیاژوله افتخار دارد که از بدو تاسیس تاکنون با همکاری وزارت صنایع و شرکت ملی نفت ایران موارد متعددی از نیازهای وارداتی گروههای مختلف صنعتی را پس از تحقیقات وسیع و معادل سازی، به تولید انبوه رسانده و قدمی مثبت در راه استقلال و سربلندی کشور عزیزمان برداشته باشد. شرکت آسیاژوله اینک با داشتن شش خط تولید اصلی و یک خط پایلوت پلنت و تجهیزات کامل آزمایشگاهی توان آن را دارد که بیش از 50 نوع گریس خاص را تولید نماید. 90% این گریسها در ایران برای اولین بار توسط شرکت آسیاژوله تولید گردیده است.

شركت آسياژوله در سال 1381 موفق به دريافت گواهي كنترل كيفيت ISO 9001;2000 شده و همزمان با ارائه ویرایش جدید این استاندارد جهانی نسبت به بروز کردن سیستم مدیریت کیفیت خود مطابق ISO 9001;2008  اقدام نموده است.  ضمناً این شرکت دارای استانداردهای ملی جهت تولید گریسهای پایه لیتیوم می‌باشد.

رتبه بندی ها
تعداد بازدید 1077